فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

این سایت متعلق به تولیدکننده محصولات نمیباشد.
ارائه محصولات شرکتها به معنای تایید انها نمیباشد.
مصرف این محصولات ممکن است در بعضی موارد باعث ایجاد جوش یا جای جوش(لک) روی صورت شود از این رو هرگونه مسئولیت استفاده از آن به عهده ی شخص خریدار یا مصرف کننده ی نهایی محصول میباشد (افشین باباعلی 27 مرداد 98)
جهت هرگونه مشاوره رایگان و سفارش از طریق تلگرام و واتساپ با شماره تلفن:
09198408546
در ارتباط باشین.

توضیحات

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت سینه با تاثیرگذاری فوق العاده خود توانسته رضایت بانوان ایرانی را در طول چند سال اخیر جلب کند. این محصول می تواند سینه تان را در طول یک ماه مصرف به حالت کاملا استاندارد برساند.یعنی سینه تان را کاملا حجیم کرده و بزرگ تر میکند و همچنین فرو رفتگی های دو طرف سینه که برای اکثر خانم ها پیش می آید را پر می کند و با فرم دهی به سینه تان باعث میشود اگر افتادگی در زیر سینه تان دارید رفع شده و کاملا گرد شود.

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت سینه فرقی نمی کند که اندام تان بخاطر کاهش وزن صاف شده باشد و یا بعد از سن بلوغ رشد نکرده باشد. در هر حال کرم حجم دهنده سینه هات ویتا می تواند براحتی شما را به نتیجه دلخوه تان برساند.این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه عوارضی برای تان ندارد و در هر سنی می توانید از آن استفاده کنید.همچنین تاثیرگذاری کرم به صورت همیشگی و درمانی بوده و بعد از تاثیرگذاری به وضعیت قبل برنمی گردد.

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

ویژگی های کرم حجم دهنده سینه هات ویتا 

  • حجم دهنده و پر کننده سینه
  • فرم دهنده و سفت کننده
  • تاثیرگذاری همیشگی بدون برگشت به وضعیت قبل
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • قابل استفاده در تمامی سنین

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت سینه

ترکیبات کرم حجم دهنده سینه :

ویتامین G ، ویتامین E. ویتامین B1 ویتامین B2 ، ویتامین 83 ، ویتامین 86 ، اسید فولیک. ویتامین B12 ، کولیوم ، دانه شنبلیله ، عصاره و پودر اره . پودر دانه های زنانه ، پودر ریشه وحشی ، عصاره ریشه جینسینگ گیاه پودر گیاه خار مریم پودر دونگ کوای ، پودر دانه انیسون ، کلپ پودر ، عصاره های گیاهی و اسیدهای آمینه

روش استفاده از کرم سفت کننده سینه هات ویتا

روزانه دو بار به صورت دورانی به سمت بالا بر خلاف جاذبه بر روی سینه ماساژ داده شود به طوری که بر روی لایه سطحی پوست گرما احساس شود. بعد از استفاده، پوشیدن لباس بلامانع است.

البته لازم به ذکر است این کرم باید طی دوره های زیادی استفاده شود تا تاثیر طولانی مدت بر روی سینه های شما داشته باشد و با یک یا دو دوره مصرف، شاید فقط تاثیر آنی آن را ببینید.

نکته مهم دیگر در این خصوص این است که اگر همراه با این محصول ورزش های بدنسازی نیز انجام دهید، زودتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

-بعدقطع کردن کرم و رسیدن به فرم دلخواه آیا به حالت اول برمیگرده؟

بعد تموم کردن دوره مصرف اگر وزن کاهش پیدا نکنه ,قطعا به حالت اول برنمیگرده.

-آیا باعث اگزما یا حساسیت پوستی میشه؟

به هیچ عنوان.بلکه به دلیل داشتن ویتامین های مختلف باعث روشن شدنوست می شود.

بهترین روش های سفت شدن سینه و خوش فرم شدن آن ها

1. استفاده از کرم سفت کننده سینه

کرم سفت کننده دارای بافتی نرم باخاصیت ترمیم کنندگی ، سفت کنندگی و پر کنندگی است که باعث فرم دهی و تقویت بافت سینه و خوش فرم کردن و بالا رفتن سینه می شود.

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت سینه

2. ورزش کردن برای سفت کردن سینه

کسانی که سینه افتاده و شل دارند باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند و اولویت تمرینات خود را در ارتباط با ورزش های سینه قرار دهند مانند دمبل ، پرس سینه ، فشار یو پی اس و ماساژ یخ ، همه موارد گفته شده باعث سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای، شده و سینه ها را بطور طبیعی بزرگ و سفت می کند .

3. آب درمانی برای سفت شدن سینه ها

روش موثر دیگری برای سفت شدن سینه ها آب درمانی است زیرا به فرایند تولید کلاژن و حفظ قابلیت ارتجاعی سینه ها به علت افزایش جریان خون در پوست کمک بسزایی می کند. در هنگام حمام بطور متناوب به مدت ۳۰ ثانیه، سینه های خود را زیر آب داغ که قابل تحمل باشد قرار دهید سپس ۱۵ ثانیه زیر آب سرد قرار دهید و این کار را به مدت ۱۰ دقیقه تکرار کنید و در پایان با قرار دادن سینه خود در زیر آب سرد کار را به اتمام برسانید.

4. لباس زیر مناسب

استفاده از سوتین های مناسب، با کیفیت و سایز مناسب باعث پیشگیری از شل شدن و آویزان شدن سینه ها و ظاهر بد آن در روی لباس می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید سینه بند هزینه خرید خود را افزایش دهید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

5. عمل جراحی زیبایی سینه

آخرین راه حل و تصمیم است زیرا به صورت طبیعی به درمان مشکلات سینه پرداختن بهتر از عمل جراحی سینه با هزینه های گزاف و بروز عوارض کرم سفت کننده سینه و پیامدهای بیشمار آن می باشد

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت سینه

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی