فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

این سایت متعلق به تولیدکننده محصولات نمیباشد.
ارائه محصولات شرکتها به معنای تایید انها نمیباشد.
مصرف این محصولات ممکن است در بعضی موارد باعث ایجاد جوش یا جای جوش(لک) روی صورت شود از این رو هرگونه مسئولیت استفاده از آن به عهده ی شخص خریدار یا مصرف کننده ی نهایی محصول میباشد (افشین باباعلی 27 مرداد 98)
جهت هرگونه مشاوره رایگان و سفارش از طریق تلگرام و واتساپ با شماره تلفن:
09198408546
در ارتباط باشین.

قرص حجم دهنده و سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita)

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۷ ب.ظ

توضیحات

امروزه بسیاری از خانم ها از کوچکی و شل بودن سینه هایشان ناراضی هستند. قرص حجم دهنده هات ویتا با تاثیر بی نظیر و قابلیت فرم دهندگی و سفت کنندگی سینه ها تا حدود بسیار زیادی رضایت تمامی مصرف کنندگان را دارد. این محصول آمریکایی 60 عددی با ترکیبات گیاهی و بی نظیر تاثیر سریع روی نواحی مورد نظر دارد.

قرص حجم دهنده سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita) مکمل حجم دهنده و پرکننده سینه است قرص حجم دهنده سینه هات ویتا از مواد صددرصد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده است که با تغیر سایز و افزایش گردش خون در مویرگهای نواحی مورد نظر باعث افزایش حجم و سفت شدن بافت بدن در ان نواحی میشود.

قرص حجم دهنده سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita)مخصوص بعضی از خانم ها بعد از رسیدن به دوران بلوغ سینه آنها رشد نمی کنند و مانند قبل کوچک باقی می ماند. و یا اینکه خانم هایی هستند که بعد از تمام شدن دوره شیر دهی به نوزاد سینه هایشان دچار شلی و افتادگی آنها می شود. این مشکل در بین زنان میانسال به بالا به دلیل بالا رفتن سن آنها نیز دیده می شود.

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

 

کپسول حجم دهنده سینه هات ویتا

قرص حجم دهنده سینه هات ویتا محصولی تضمینی , با کیفیت و فوق العاده که تشکیل شده از مواد طبیعی و گیاهی و بدون ایجاد هیچ گونه عوارض جانبی بهترین روش بزرگ کردن سینه می باشد. که با افزایش سریع حجم سینه سفت کردن پوست آن بصورت طبیعی باعث فرم دهی آن ها شده و از افتادگی و شل شدن پوست سینه ها جلوگیری می نماید و به مشکلات این دسته از خانم ها پایان می دهد.

مدت زمان لازم برای مشاهده نتیجه هات ویتا

مهم ترین خواص قرص حجم دهنده سینه هات ویتا جادویی بزرگ نمودن سینه ها،برطرف کردن مشکلات مربوط به یائسگی (خاصیت ضد گرگرفتگی و تعریق شبانه)،افزایش رطوبت مهبلی و میل جنسی می باشد .شما تنها 3 تا 7 هفته پس از مصرف این محصول استثنایی به صورت عینی شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای در بافت سینه خود خواهید بود و سینه هایی زیبا و خوش فرم خواهید داشت.

قرص حجم دهنده سینه هات ویتا چیست ؟

قرص حجم دهنده سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita) شرکت بزرگ آمریکایی هات ویتا که قدیمیترین کارخانه ارایشی و بهداشتی و تحقیقاتی در ضمینه
حجم دهی اندام خانمها با بیش از پنجاه سال قدمت این بار نیز با ارایه محصول جدید و منحصربه فرد خود در سال ۲۰۱۹ این ادعارا دارد که باز هم این محصول جدید هماننده کرمهای این شرکت که همیشه رضایت بالایی در جهان را داشته اند
اینباربا این محصول حجم دهنده جدید خود به رضایت مندی بالای نوددرصدی مصرف کنندگان خود رسیده است.

مکانیسم اثر قرص حجم دهنده سینه هات ویتا :

قرص حجم دهنده سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita) با منشا کاملا طبیعی دارای کنستانتره آووکادو  سویا  پروگلیکان زنجبیل باعث سرعت بخشیدن به
خون رسانی در مویرگهای اندامی سینه و باسن در خانمها و ابرسانی تا سه برابر و جذب پروتین در این اندام میشود.با بالابردن مقداری انزیم سایکلوا و اسیژ در نواحی باعث سفت شدن اندام در خانمها میشود.
ویتامین D3 موجود در مکمل هات ویتا از منابع طبیعی تهیه شده است تا از کمبود این ویتامین که در تمام سنین در جهان وجود دارد تامین شود و به عملکرد بیشتر رازیانه در خانم ها کمک میکند.
رازیانه دارای خاصیت هورمونی بوده و به دلیل بالا بردن استروژن مصرف ان به خانمها پیشنهاد میشود و در مکمل حجم دهنده هات ویتا از ان استفاده شده است.
در هات ویتا ار عصاره شنبلیله نیز استفاده شده است که این گیاه نیز باعث بالا رفتن سطح استروژن در خانمها شده و باعث تحریک غدد در سینه میشود.وممکن است باعث کمی تحریک جنسی در خانمها شود.

مواد تشکیل دهنده حجم دهنده سینه هات ویتا:

  •  عصاره شنبلیله
  • دانه رازیانه
  • عصاره ریشه دونگ کوای
  • پودر ریشه خار مریم
  • پودر ریشه قاصدک
  •  پودر کلپ
  • پودر شاهی
  • L – تیروزین
  • ویتامین E

روش مصرف قرص فرم دهنده سینه هات ویتا:

قرص حجم دهنده سفت کننده سینه هات ویتا (Hot vita)

  • بهترین حالت مصرف حجم دهندهها روزانه فقط یک کپسول همراه با شیر -شیر سویا ویا سویا میباشد.
  • هات ویتا پایه غیرورزشی داشته ولی اگر همرا با ورزش باشد اثر سفت کنندی و برجسته کنندگی بالاتری خواهد داشت.
  • میزان جوابدهی بستگی به بدن شخص دارد ولی میانگین نتیجه تا دوسایز در دوماه بوده است.

موارد منع مصرف سفت کننده سینه هات ویتا :

  • در دوران شیردهی ویا بارداری
  • اشخاص زیر هجده سال ویا بالای شصت سال
  • افراد دارای بیماری قلبی و فشارخون

توضیحات تکمیلی:

حجم دهنده سینه و باسن سوماتولین ساخت کشور آمریکا
دارای سرتیفیکیت GMP
هربسته شامل شصت کپسول برای مصرف دو ماه میباشد.

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی