فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

ارائه ی پکیج هشت کاره و پکیج ده کاره ی شمعدانی اصل

فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

این سایت متعلق به تولیدکننده محصولات نمیباشد.
ارائه محصولات شرکتها به معنای تایید انها نمیباشد.
مصرف این محصولات ممکن است در بعضی موارد باعث ایجاد جوش یا جای جوش(لک) روی صورت شود از این رو هرگونه مسئولیت استفاده از آن به عهده ی شخص خریدار یا مصرف کننده ی نهایی محصول میباشد (افشین باباعلی 27 مرداد 98)
جهت هرگونه مشاوره رایگان و سفارش از طریق تلگرام و واتساپ با شماره تلفن:
09198408546
در ارتباط باشین.

توضیحات

کرم حجم دهنده سوماتولین سفت کننده و فرم لیفت باسن مناسب برای افرادی میباشد که استفاده قرص و کپسول برایشان کمی دشوار میباشد.همچنین مناسب افرادی که دارای مشکل قلبی دارند و خانم های شیرده  میباشد.کرم هات ویتا از مواد صددرصد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده است. کرم حجم دهنده هات ویتا که با تغیر سایز و افزایش گردش خون در مویرگهای نواحی مورد نظر باعث افزایش حجم و سفت شدن بافت بدن در ان نواحی میشود.

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت باسن با قابلیت جذب سریع توسط پوست صورت و بدن بدون برجای گذاشتن لایه سنگین وقابل رویت کرم حجم دهنده باسن هات ویتا حفظ لطافت پوست تا ساعتها پس از مصرف ، بواسطه قابلیت نفوذ بال حذف رادیکالهای آزاد و در نتیجه مقابله با پیری زودرس دارا بودن ویتامینهای گروه( C , E) سفت کننده و حالت دهنده باسن ، بزرگ کننده و ران و باسن ، ضد افتادگی و ترکهای باسن، تسریع رشد سلول های باسن افزایش سایز ران و باسن .

کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت باسن برای داشتن ران های بزرگ و پر و باسن بزرگ و درشت شما بایستی دارای یک برنامه ورزشی دقیق و قدرتمند و تغذیه بسیار خوب و مقوی باشید تا باعث حجم گرفتن باسن شما گردد, اما می توانید با استفاده از بهترین کرم بزرگ کننده ران باسن هات ویتا اصل و بدون هیچگونه سختی و در مدت زمان کوتاهی به سایز مورد نظر و باسن بزرگ و حجیم و ران های درشت و بزرگ دست پیدا کنید. کرم بزرگ کننده ران باسن هات ویتا بهترین ژل بزرگ کننده باسن و چاقی ران است که به صورت کاملا موضعی استفاده می شود و با توجه به اصالت گیاهی آن بدون هیچگونه عارضه ای و بدون بازگشت قبال استفاده است که از مزایای میژه آن محسوب می شود.

بزرگ کننده و فرم دهنده باسن هات ویتا

یکی از محصولات بسیار اثر بخش و موثر برای بزرگ کردن باسن و حجیم نمودن پایین تنه به شمار می آید.که استفاده از کرم حجم دهنده هات ویتا در مدت زمانی بسیار کوتاه نتایج حیرت انگیزی را در بزرگ کردن باسن و حجم دادن به ران و ساق پا به همراه خواهد داشت

داشتن قسمت های حجیم تر می تواند به جذابیت بیشتر و فرم دهی بهتر بدن منجر شود و از این روی بسیاری از بانوان به دنبال محصولاتی هستند که بتواند سفت کننده سینه و بزرگ کننده باسن باشد.

فرم دهنده باسن هات ویتا به صورت کاملا طبیعی با استفاده از مواد اولیه گیاهی و فرمولاسیون کاملا حرفه ای تولید شده است و حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه ورا می باشد.

کرم بزرگ کننده باسن و حجم دهنده باسن چگونه اندام شما را زیباتر میکند؟

در دنیای امروز برای انسان ها برای  تناسب اندام تلاش زیادی کردند، بزرگ کردن باسن با جراحی پروتز باسن یا لیفت باسن روشی پرهزینه ، و پر ریسک می باشد

اما کرم بزرگ کننده باسن به علت داشتن هزینه های کم ، ایمن بودن و عدم پذیرش ریسک ها و مخاطرات مربوط به عمل های جراحی امروزه یکی از پر طرفدارترین روش های افزایش سایز و بزرگ کننده باسن به شمار می آید.مدل کرم های بزرگ کننده باسن بسیار بالا بوده و تنها نکته قابل توجه در زمینهداستفاده از کرم های بزرگ کننده باسن اثر پذیری بیشتر و کیفیت بالای این محصول می باشد.

اگر قصد خرید کرم بزرگ کننده باسن را دارید الماس طب به شما کمک میکند برای شناخت یکی از بهترین بزرگ کننده های باسن کرم گودلایف تا این محصول را به صورت اصل سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید .

این کرم برای بزرگ کنندگی باسن بی نقص و کم رقیب میباشد. زنان ورزشکار و لاغر اندام توصیه می شود از این کرم حرفه ای باسن حتما استفاده کنند.

بزرگ کننده و فرم دهنده باسن هات ویتا در مدت زمانی کوتاه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بدن بانوان داشته باشد کرم با دارا بودن قابلیت جذب سریع توسط پوست و بدون بر جای گذاشتن لایه سنگین و چربی بر روی پوست به علت داشتن ویتامین هایی با خواص آنتی اکسیدانی مانند ویتامین ث و ویتامین ای سبب حذف رادیکال های آزاد می شود و موجب سفت ، خوش فرم  و بزرگ شدن باسن خواهد شد

ویژگی های کرم بزرگ کننده قوی باسن هات ویتا

  1. درخشندگی و صاف کننده سطح پوست
  2. فرم دهنده و ایجاد زیبایی
  3. بزرگ کننده و عضله ساز ران و باسن و پایین تنه
  4. سفید کننده و جوان سازی پوست پاها و ران و باسن
  5. ایجاد شفافیت و از بین برنده ناصافی های پوستی
  6. ۱۰۰% گیاهی و طبیعی
  7. کرم فرم دهنده و بزرگ کننده باسن هات ویتا
  8.  افزایش 2تا3سایز

ترکیبات :

ویتامین G ، ویتامین E. ویتامین B1 ویتامین B2 ، ویتامین 83 ، ویتامین 86 ، اسید فولیک.  ویتامین B12 ، کولیوم ، دانه شنبلیله ، عصاره و پودر اره .  پودر دانه های زنانه ، پودر ریشه وحشی ، عصاره ریشه جینسینگ گیاه پودر گیاه خار مریم  پودر دونگ کوای ، پودر دانه انیسون ،  کلپ پودر ، عصاره های گیاهی و اسیدهای آمینه

عوارض حجم دهنده باسن هات ویتا

با توجه به اینکه این کرم حاوی ویتامین های مختلف بوده و کاملا گیاهی میباشد عوارضی مشاهده نگردیده و کاملا بی خطر میباشد. حجم دهنده باسن هات ویتا یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوانی است که از فرم پشت خود رضایت ندارند.

تولید این محصول با مواد طبیعی و بدون عوارض طبیعی پس از مصرف از دیگر نشانه های مزیت این محصول به شمار می رود

دنبال حجیم کردن باسن با عضله  برای شما هستیم نه افزایش چربی.

-آیا باعث اگزما یا حساسیت پوستی میشه؟

به هیچ عنوان.بلکه به دلیل داشتن ویتامین های مختلف باعث روشن شدنوست می شود.

روش استفاده از کرم حجم دهنده هات ویتا سفت کننده و فرم لیفت باسن

روش استفاده و طریقه استفاده از کرم بزرگ کننده باسن :

  1. سطح پوست مورد نظر را تمیز نمایید
  2. کرم را به میزان مناسببرداشته و به آرامی به مدت چند دقیقه از پایین به بالا ماساژ دهید
  3. کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نمایید
  4. بعد از مصرف این محصول اطرافیان تان هم متوجه تغییر بروی اندام شده ، لباس های محل کار و مجلسی تان بروی بدن تان جذاب تر میشوند

می توانید مقدار مناسبی از کرم هات ویتا را در قسمت پایین عضلات باسن بمالید و برای ده دقیقه الی بیست دقیقه از پایین به بالا ماساژ دهید.

برای ارتباط مستقیم با ما میتوانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09108579707 در ارتباط باشید(تماس پاسخگو نیستیم و حجم درخواست ها زیاد هست! پیغام شما بعد از خوانده شدن حتما چک و پاسخ داده خواهد شد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی